Nyheder
-
Oplæg fra kasserermøderne 2025
Fritid og Folkeoplysning har afholdt kasserer- og informationsmøder for de frivillige folkeoplysende foreninge.
Læs mere11.03.2025 -
Åben rådgivning for foreningslivet i Frederikshavn kommune
Har du eller din forening brug for hjælp eller vejledning i forbindelse med den kommende sæsonbooking, ansøgning om tilskud, eller noget helt tredje, så står Tanja og Søren fra Fritid og Folkeoplysning klar til at hjælpe dig.
Læs mere03.03.2025 -
Sæson 2025/2026
Vi åbner for sæsonansøgninger 1. marts 2025.
Læs mere14.02.2025
Nyt fra Fritid og Folkeoplysning, Frederikshavn Kommune.
Tilbud til nye kasserere
Som kasserer har du mulighed for at booke en tid ved en medarbejder i team Fritid og Folkeoplysning, som står til rådighed med hjælp og vejledning om tilskud.
Kasserens rolle og opgaver varierer fra forening til forening, men som kasserer håndterer du foreningens daglige økonomi, og typisk står du for den årlige indberetning til Frederikshavn Kommune i forbindelse med ansøgning om tilskud, herunder medlems, - lokale, - frivilligheds, - og transporttilskud.
Tilbuddet er tænkt til nye kasserere, men du må også gerne bestille en tid, hvis du er erfaren i rollen, og bare har lyst til at få sparring om tilskud og ansøgninger til kommunen.
Du kan booke en tid ved at kontakte Tanja Hansen på telefon 98459011 eller på mail tasv@frederikshavn.dk. Der afsættes 2-3 timer til mødet.